.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم». ظریف: اصلاح طلبان در انحصارطلبی دست اصولگرایان را از پشت بسته‌اند/ روحانی همتی را به خاطر نامزد شدن عزل کرد/ ردصلاحیت لاریجانی و جهانگیری اشتباه بود
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم».(ادامه)
رییس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران لیست داوطلبان این شورا برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان اعلام کرد.

اعلام لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران
رییس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران لیست داوطلبان این شورا برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان اعلام کرد. (ادامه)
حزب اعتدال و توسعه به دنبال ائتلاف انتخاباتی با حزب کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و طیف موسوم به اصولگرایان معتدل است و می‌خواهد آنها را به عنوان منتقد دولت در انتخابات گرد آورد. ائتلاف پنج حزب اصلاح‌طلب با محوریت حزب منسوب به روحانی
حزب اعتدال و توسعه به دنبال ائتلاف انتخاباتی با حزب کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و طیف موسوم به اصولگرایان معتدل است و می‌خواهد آنها را به عنوان منتقد دولت در انتخابات گرد آورد.(ادامه)
ردصلاحیت چهره‌های شاخص و نمایندگان ادوار مجلس، خیال طیف تندرو را راحت کرد تا بی دردسر وارد گود .... مُهر قرمز ردصلاحیت بر پرونده انتخاباتی چهره های نزدیک به لاریجانی و روحانی
ردصلاحیت چهره‌های شاخص و نمایندگان ادوار مجلس، خیال طیف تندرو را راحت کرد تا بی دردسر وارد گود ....(ادامه)
بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان که شرط سنی حضور در انتخابات را حداقل ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام در هنگام ثبت نام اعلام کرده است، حسن روحانی از حضور در انتخابات ۱۴۰۴ منع خواهد شد. همه کاندیدا‌های احتمالی حاضر در انتخابات ۱۴۰۴/ حذف عارف، روحانی و محسن رضایی از انتخابات چقدر احتمال دارد؟
بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان که شرط سنی حضور در انتخابات را حداقل ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام در هنگام ثبت نام اعلام کرده است، حسن روحانی از حضور در انتخابات ۱۴۰۴ منع خواهد شد.(ادامه)
محمدجواد لاریجانی تحلیگر مسائل سیاسی، در باره آینده برجام گفت: جسد برجام متاسفانه دفن نشده و بو می‌دهد! و اگر دفنش می‌کردند بو نمی‌داد! جواد لاریجانی: جسد برجام اگر دفن می‌شد اینگونه بو نمی‌داد
محمدجواد لاریجانی تحلیگر مسائل سیاسی، در باره آینده برجام گفت: جسد برجام متاسفانه دفن نشده و بو می‌دهد! و اگر دفنش می‌کردند بو نمی‌داد!(ادامه)
تحلیلگر مسائل سیاسی و بین‌الملل با بیان اینکه مسجد مکی امروز مصداق مسجد ضرار است، گفت: عبدالحمید پروژه دشمنان ایران را پیش می‌برد.
او پروژه دشمنان ایران را پیش می‌برد / جبهه انقلاب با عبدالحمید تعارف را کنار بگذارد + توئیت جنجالی نماینده مجلس خطاب به جواد لاریجانی
تحلیلگر مسائل سیاسی و بین‌الملل با بیان اینکه مسجد مکی امروز مصداق مسجد ضرار است، گفت: عبدالحمید پروژه دشمنان ایران را پیش می‌برد. (ادامه)
ملانی جولی، وزیر خارجه کانادا در پی اعمال این تحریم‌ها گفت: کانادا به حفاظت از حقوق بشر ادامه خواهد داد. ما با همبستگی در کنار ملت ایران ازجمله زنان و جوانان ایرانی - که شجاعانه خواستار آینده‌ای هستند که در آن به حقوق بشرشان به طور کامل احترام گذاشته شود - می‌ایستیم. تحریم علی لاریجانی، جواد ظریف و حسین شریعتمداری توسط کانادا
ملانی جولی، وزیر خارجه کانادا در پی اعمال این تحریم‌ها گفت: کانادا به حفاظت از حقوق بشر ادامه خواهد داد. ما با همبستگی در کنار ملت ایران ازجمله زنان و جوانان ایرانی - که شجاعانه خواستار آینده‌ای هستند که در آن به حقوق بشرشان به طور کامل احترام گذاشته شود - می‌ایستیم.(ادامه)
علی لاریجانی یکی از ساکت‌ترین چهره‌های سیاسی است و سرنوشت سیاسی او حکم معما را پیدا کرده است. برخی انتظار داشتند که آن هیاهو بعد از رد صلاحیت را ادامه دهد و برخی نیز در پی سکوت فعلی منتظر به حاشیه رفتن او هستند. آخرین گمانه زنی درباره فعالیت سیاسی علی لاریجانی / آینده سیاسی علی لاریجانی چگونه خواهد شد؟
علی لاریجانی یکی از ساکت‌ترین چهره‌های سیاسی است و سرنوشت سیاسی او حکم معما را پیدا کرده است. برخی انتظار داشتند که آن هیاهو بعد از رد صلاحیت را ادامه دهد و برخی نیز در پی سکوت فعلی منتظر به حاشیه رفتن او هستند. (ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم. گناه کبیره نکردم که کاندیدا شدم / تصویب برجام تصمیم نظام بود/ اگر برجام نجس بود چرا زیرش نمی زنند؟ / از انتخابات کنار نمی روم
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم.(ادامه)
‌کلید پاستور در دستان کیست؟
سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت‌نام نامزد‌ها در وزارت کشور کلید خورد و بررسی صلاحیت نامزد‌ها از روز دوشنبه در شورای نگهبان آغاز شده است و همانند دوره‌های قبل، در این روز‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث انتخاباتی موضع شورای نگهبان در قبال تعدد نامزد‌ها و میزان ردصلاحیت نامزدهاست. زیرا شورای نگهبان ثابت کرده در بررسی احراز صلاحیت‌ها، حتی ممکن است شخصیتی، چون علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی را به بهانه کهولت سن و محمود احمدی‌نژاد نامزد مورد حمایت سال‌های پیش خود را هم رد صلاحیت کند.(ادامه)
/ ۵۸ کاندیدای رسمی و غیررسمی در آرزوی رسیدن به صندلی «شماره یک» پاستور / محمد جواد آذری جهری و حجت‌الله عبدالملکی از جوان‌ترین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و اسدالله بادامچیان مسن‌ترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ هستند ....(خبر)
/ (ادامه)
نامزدی محسن هاشمی جدی شد؟
دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات گفت: محسن هاشمی گزینه برتر ما است و امکان اجماع اصلاح‌طلبان روی او زیاد است.(ادامه)
علی لاریجانی چند روزی است که تهران را به مقصد ییلاقات آمل ترک کرده است.این سفر پس از تعطیلات نوروزی به سیاق سیاسیون یک حرکت با انگیزه های سیاسی قلمداد می شود. لاریجانی در آمل/ علت سفر به آمل بیماری یا در انتظار سیگنال مثبت؟!
علی لاریجانی چند روزی است که تهران را به مقصد ییلاقات آمل ترک کرده است.این سفر پس از تعطیلات نوروزی به سیاق سیاسیون یک حرکت با انگیزه های سیاسی قلمداد می شود.(ادامه)
شمال نیوز : این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به سخنان محمدجواد لاریجانی در حمایت از بردارش اظهار کرد: به حرف های او نباید اعتنا کرد. او به خاطر بزرگ کردن اخوی شان مطرح کرد که «رقابت بین علی آقا، آقای رئیسی و قالیباف شکل می گیرد» .... فعال سیاسی اصولگرا : لاریجانی وضعیت استثنایی دارد و اگر رای نیاورد از صحنه سیاسی کشور حذف می شود / به حرف های جواد لاریجانی در حمایت از برادرش توجه نکنید / اصلاح‌طلبان شرایطش باشد از میرسلیم هم حمایت می‌کنند
شمال نیوز : این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به سخنان محمدجواد لاریجانی در حمایت از بردارش اظهار کرد: به حرف های او نباید اعتنا کرد. او به خاطر بزرگ کردن اخوی شان مطرح کرد که «رقابت بین علی آقا، آقای رئیسی و قالیباف شکل می گیرد» ....(ادامه)
یک نظرسنجی صورت گرفته نشان می دهد که آرای حسن خمینی از محمد جواد ظریف نیز امکان پیشی گرفتن دارد! نتایج یک نظرسنجی انتخاباتی اعلام شد/ رییسی پیشتاز است، ظریف پایین تر از سید حسن خمینی
یک نظرسنجی صورت گرفته نشان می دهد که آرای حسن خمینی از محمد جواد ظریف نیز امکان پیشی گرفتن دارد! (ادامه)
شمال نیوز : محمدجواد لاریجانی گفت: در سال ۷۶ جریانات آقای خاتمی به خون علی لاریجانی تشنه بودند، این تشنگی حالا ممکن است کمی فروکش کرده باشد، ولی همیشه هست و آن‌ها می‌ترسند و می‌گویند ایشان آدم پیچیده‌ای است و در زمان مناسب ممکن است بلا سرشان بیاورد .... رقابت اصلی حول محور رئیسی ، قالیباف و علی لاریجانی است / اصلاح طلبان می‌ترسند و می گویند برادرم آدم پیچیده‌ای است و در زمان مناسب ممکن است بلا سرشان بیاورد!
شمال نیوز : محمدجواد لاریجانی گفت: در سال ۷۶ جریانات آقای خاتمی به خون علی لاریجانی تشنه بودند، این تشنگی حالا ممکن است کمی فروکش کرده باشد، ولی همیشه هست و آن‌ها می‌ترسند و می‌گویند ایشان آدم پیچیده‌ای است و در زمان مناسب ممکن است بلا سرشان بیاورد ....(ادامه)
شمال نیوز: یک چهره اصولگرا تاکید کرد: پیش بینی من این است که انتخابات پیش رو مشابه انتخابات دوره ای است که احمدی نژاد در صحنه انتخابات حاضر شد و با تعدد اصولگرایان مواجه بودیم. زمینه ورود احمدی نژاد به انتخابات مهیا شده است/ انتخابات پیش رو مشابه انتخاباتی است که احمدی نژاد در صحنه انتخابات حاضر شد/ احتمال اجماع اصلاحات بر روی لاریجانی
شمال نیوز: یک چهره اصولگرا تاکید کرد: پیش بینی من این است که انتخابات پیش رو مشابه انتخابات دوره ای است که احمدی نژاد در صحنه انتخابات حاضر شد و با تعدد اصولگرایان مواجه بودیم.(ادامه)
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است. کدام مقامات و چهره‌های سیاسی به کرونا مبتلا شده‌اند؟
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است.(ادامه)
از سالها پیش برخی معتقد بودند که با رفتن روحانی شاید وزیر امور خارجه دولتش ردای ریاست جمهوری را بر تن کند. رئیس‌جمهور بایدن رئیس‌جمهور ظریف؛ خیلی دور خیلی نزدیک !
از سالها پیش برخی معتقد بودند که با رفتن روحانی شاید وزیر امور خارجه دولتش ردای ریاست جمهوری را بر تن کند.(ادامه)
اصلاح طلبان سراغ ائتلاف با یک گزینه غیراصلاح طلب رفته و برای ممانعت از تکرار آسیب‌هایی که تجربه مشابه آنان در سال ۹۲ رقم زد، معاون اول یا وزیر خارجه گزینه پیشنهادی را نیز معرفی خواهند کرد. ایده «لاریجانی رییس جمهور»، «ظریف معاون اول» بحث جدی گعده‌های سیاسی
اصلاح طلبان سراغ ائتلاف با یک گزینه غیراصلاح طلب رفته و برای ممانعت از تکرار آسیب‌هایی که تجربه مشابه آنان در سال ۹۲ رقم زد، معاون اول یا وزیر خارجه گزینه پیشنهادی را نیز معرفی خواهند کرد.(ادامه)


 
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. رونمایی از ۳+۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰/ سردار دهقان: با تمام قدرت می آیم/ ظریف: قسم حضرت عباس بخورم؟
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. (ادامه)
شمال نیوز : حسن روحانی که از فردای انتخابات ۱۴۰۰ تنها یک چهره سیاسی و رئیس جمهور سابق است، مایل است چه کسی جای او را بگیرد؟ .... حسن روحانی مایل است چه کسی جای او را بگیرد؟
شمال نیوز : حسن روحانی که از فردای انتخابات ۱۴۰۰ تنها یک چهره سیاسی و رئیس جمهور سابق است، مایل است چه کسی جای او را بگیرد؟ ....(ادامه)
نبویان: لاریجانی می‌گفت آمریکایی‌ها در عمان غنی‌سازی ۲۰ درصد ما را پذیرفته بودند؛ پس چرا اینهمه امتیاز دادیم و چیزی نگرفتیم؟!/ روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کاملا قانونی و رقابتی طی شد/ باید در یک سال باقیمانده، دولت را هُل بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: اصلاح طلبان از هم اکنون سناریو خود برای حضور در انتخابات را نوشته و قصد دارند که لاریجانی را به عنوان گزینه مورد حمایت او اعلام کنند. در عین حال با معرفی محمد جواد ظریف به عنوان نفر اول کابینه او برای لاریجانی که چندان مورد اقبال مردمی نیست، رای جمع می‌کنند .... فعال سیاسی اصولگرا : لاریجانی طرح‌نوینی برای حل مشکلات نظام در آستین دارد/ ظریف بافت مشکلات داخلی را نمی‌شناسد، اما لاریجانی بر همه موضوعات داخلی و خارجی مسلط است
شمال نیوز: اصلاح طلبان از هم اکنون سناریو خود برای حضور در انتخابات را نوشته و قصد دارند که لاریجانی را به عنوان گزینه مورد حمایت او اعلام کنند. در عین حال با معرفی محمد جواد ظریف به عنوان نفر اول کابینه او برای لاریجانی که چندان مورد اقبال مردمی نیست، رای جمع می‌کنند ....(ادامه)
شمال نیوز :  کاندیداتوری محمدجواد ظریف در انتخابات ۱۴۰۰ طی روز‌های اخیر برای چندمین بار مطرح و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد .... فرش قرمز برای محمد جواد ظریف؛ آیا ظریف به میدان رقابت ها می آید ؟
شمال نیوز : کاندیداتوری محمدجواد ظریف در انتخابات ۱۴۰۰ طی روز‌های اخیر برای چندمین بار مطرح و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد ....(ادامه)
شمال نیوز : وی با تاکید بر اینکه «ظریف می‌تواند یکی از گزینه‌ها ۱۴۰۰ باشد» گفت: «هنوز برای اینکه بگوییم ظریف حتما کاندیدا خواهد بود زود است .... عضو شورای مرکزی کارگزاران: ظریف از لاریجانی مقبول‌تر و رای‌آورتر است/ ظریف از طیف معتدل است، اما کارنامه اصلاح طلبانه دارد
شمال نیوز : وی با تاکید بر اینکه «ظریف می‌تواند یکی از گزینه‌ها ۱۴۰۰ باشد» گفت: «هنوز برای اینکه بگوییم ظریف حتما کاندیدا خواهد بود زود است ....(ادامه)
ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان درباره املاک این بنیاد در برنامه تلویزیونی با موجی از واکنش های سیاسون مواجه شد. ولوله فتاح در دفتر خاتمی و احمدی‌نژاد، مدرسه حدادعادل و کاخ مرمر/ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان بوی انتخابات می دهد؟ / فتاح فضای مجازی و رسانه ای را یکباره تسخیر کرد(خبر)
ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان درباره املاک این بنیاد در برنامه تلویزیونی با موجی از واکنش های سیاسون مواجه شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.